Reklama w Google

W ramach prowadzenia kampanii w Google oferujemy usługi: pozycjonowanie oraz linki sponsorowane.

Pozycjonowanie

Ze względu na duże zmiany w algorytmie Google, od roku 2014 zalecamy opieranie pozycjonowania głównie na content marketingu. Wycena jest dla klienta przygotowywana indywidualnie. Działania wstępne (optymalizacja, określenie strategii, badanie fraz) – to koszt od 200 zł netto.

Linki sponsorowane

Kampania linków sponsorowanych pozwala na natychmiastowe pojawienie się w wynikach wyszukiwania – na liście linków reklamowych. Dzięki narzędziom analitycznym dostarczanym przez Google, kampania jest monitorowana, co pozwala na elastyczne prowadzenie działań.

Jeśli chcą Państwo by nasza agencja poprowadziła dla Państwa reklamę w wyszukiwarce Google
prosimy o kontakt.


Czym różni się pozycjonowanie od linków sponsorowanych ?

W dużym uproszczeniu:opłaty za pozycjonowanie są wnoszone, gdy strona znajdzie się w wynikach wyszukiwania na określonym miejscu. W przypadku linków sponsorowanych – klient płaci za każde kliknięcie w link.

Jak szybko gwarantują Państwo pierwsze pozycje w wyszukiwarce?
W przypadku linków sponsorowanych – natychmiast po zatwierdzeniu kampanii przez Google. Jeśli chodzi o pozycjonowanie to osiągniecie wyniku zależy od konkurencyjności frazy. Najprostsze frazy od 14 dni, frazy bardzo konkurencyjne – nawet do 6 miesięcy.

Wszystkie materiały zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.
Projekt i realizacja © 2014 | Mapa strony | Polityka Cookies