Marketing

Planowanie mediów

Planowanie mediów to usługa, która pozwoli Państwu jak najefektywniej wykorzystać środki przeznaczone na reklamę. Na podstawie określonych przez Państwa parametrów nasi specjaliści dobiorą media realizujące zakładane cele.

Dobór mediów obejmuje:

  • Telewizję
  • Radio
  • Internet (wszystkie dostępne formy reklamy)
  • Reklamę zewnętrzną (bannery, akcje ulotkowe, etc.)
  • Prasę
  • Pocztę

Opłata za media plan zależy od planowanego budżetu oraz tego czy nasza agencje kompleksowo zrealizuje działania określone w media planie. Przykładowe zestawienie cen poniżej.

  • Budżet do 500 zł – opłata 10% wartości budżetu
  • Budżet do 2 000 zł – opłata 12% wartości budżetu
  • Budżet do 5 000 zł – opłata 14% wartości budżetu
  • Budżet do 40 000 zł – opłata 8% wartości budżetu

W przypadku Klientów, którzy zrealizowali w naszej agencji produkcje strony internetowej, usługa planowania mediów dla budżetu do 50 000 zł jest nieodpłatna.
 

Content marketing

Marketing treści pozwala nie tylko na budowanie długotrwałych relacji z klientami, ale od dłuższego czasu jest coraz efektywniejszą metodą uzyskiwania wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.

W ramach usługi content marketingu oferujemy:

  • Tworzenie treści (w tym specjalistycznych) – od 50 zł netto, specjalistyczne od 200 zł netto
  • Tworzenie materiałów video, grafiki, etc.
  • Tworzenie blogów i portali tematycznych (wortale) – od 1000 zł netto
  • Wybór i ocena miejsc publikacji treści w zależności od zakładanego celu – od 150 zł netto

W zależności od celu content marketingu – Inbound Marketing (skoncentrowanie działań na szybkim odnajdowaniu produktów/usług/marki przez klientów) lub Outbound Marketing (tworzenie treści pożądanych przez klientów) – zaproponujemy odpowiednią strategię przy zamawianiu usługi.

Czy w związku z ciągłymi zamianami w algorytmie Google content marketing będzie skuteczny w dłuższej perspektywie ?
Od początku swego istnienia wyszukiwarka Google koncentruje się na wyróżnianiu w swoich wynikach stron z ciekawymi i wartościowymi treściami.I chociaż w ciągu ostatnich kilku lat powstawały techniki oszukujące algorytm wyszukiwarki, to od roku 2013 Google coraz skuteczniej ej eliminuje i coraz mocniej wyróżnia strony z dobrymi treściami.

Czy linkowanie nie jest skuteczniejsze od content marketingu?
Od końca 2013 roku Google znacznie obniżyło wartość linków przychodzących (podlegają one surowszej weryfikacji). Pozyskiwanie linków w sposób naturalny jest obecnie możliwe właśnie dzięki content marketingowi – użytkownicy sami linkują do wartościowych treści.
 

Reklama w Google

W ramach prowadzenia kampanii w Google oferujemy usługi: pozycjonowanie oraz linki sponsorowane.

Pozycjonowanie

Ze względu na duże zmiany w algorytmie Google, od roku 2014 zalecamy opieranie pozycjonowania głównie na content marketingu. Wycena jest dla klienta przygotowywana indywidualnie. Działania wstępne (optymalizacja, określenie strategii, badanie fraz) – to koszt od 200 zł netto.

Linki sponsorowane

Kampania linków sponsorowanych pozwala na natychmiastowe pojawienie się w wynikach wyszukiwania – na liście linków reklamowych. Dzięki narzędziom analitycznym dostarczanym przez Google, kampania jest monitorowana, co pozwala na elastyczne prowadzenie działań.


Czym różni się pozycjonowanie od linków sponsorowanych ?
W dużym uproszczeniu:opłaty za pozycjonowanie są wnoszone, gdy strona znajdzie się w wynikach wyszukiwania na określonym miejscu. W przypadku linków sponsorowanych – klient płaci za każde kliknięcie w link.

Jak szybko gwarantują Państwo pierwsze pozycje w wyszukiwarce?
W przypadku linków sponsorowanych – natychmiast po zatwierdzeniu kampanii przez Google. Jeśli chodzi o pozycjonowanie to osiągniecie wyniku zależy od konkurencyjności frazy. Najprostsze frazy od 14 dni, frazy bardzo konkurencyjne – nawet do 6 miesięcy.
 

Reklama w Internecie

Agencja reklamowa YES24.PL specjalizuje się w tworzeniu narzędzi na potrzeby reklamy w Internecie (strony www, projekty graficzne, narzędzia webowe, etc.) oraz prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie.

W ramach prowadzonych działań oferujemy:

  • Badanie rynku
  • Opracowanie strategii dla kampanii reklamowej
  • Tworzenie powierzchni reklamowych w Internecie (np.budowa i prowadzenie specjalistycznych stron)
  • Pozyskiwanie powierzchni reklamowych w Internecie
  • Produkcje nośników reklamy
  • Prowadzenie kampanii reklamowych (na stronach www, w wyszukiwarkach)
  • Remarketing

Reklama na portalach internetowych

Nasza agencja posiada atrakcyjne umowy z ponad 100 portalami internetowymi – w tym specjalistyczne portale tematyczne, portale regionalne, portale ogólnopolskie.

 

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.